lørdag 26. januar 2013

Dette bildet er tatt av meg, på Jeløya.


Nå er det lenge siden jeg har skrevet på bloggen!
 Det har vært veldig travelt for meg det siste året, med sluttinnspurten på skole (jeg er ferdig 3. oktober i år), et barn som strever med hverdagen sin, og ellers det som hører til hverdagen.
 
Det er merkelig å tenke på at jeg snart er ferdig på skolen, jeg må begynne å se meg om etter en ny jobb, noe jeg gjør med skrekkblandet fryd;)
 
Har veldig gode kollegaer, og en super sjef, men arbeidsoppgavene passer ikke meg, det er på tide å gå videre, og finne nye utfordringer!
 
Jeg er en optimist, så jeg er sikker på at de vanskelighetene vi har nå, skal vi komme oss gjennom, på en styrket måte.
 
Ønsker alle en god helg!
 
 


3 kommentarer:

  1. Hei flinka. Ikke lett å se deg på det bildet, men jeg tror jeg skimter deg. God helg til dere også.

    SvarSlett
  2. Ser du meg på bildet, er du god, for det er jeg som er bak kameraet;) Klem <3

    SvarSlett
  3. Ja travelt kan det være,og livet krever sitt.
    Ville bare høre om dere har det bra, og ønske God Påske!

    Klem fra meg.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails