onsdag 12. januar 2011

Fuglebur

I sommer kjøpte jeg et kjempefint fuglebur til en rimelig penge:)
Men jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle ha det (det skjer ganske ofte),
men jeg lot det stå, for jeg vet at etterhvert vet jeg hva jeg skal gjøre!


Så tenkte jeg at det måtte bli fint med blomster, så jeg dro til et gartneri og kjøpte fredslilje og to andre planter
(har egentlig mer enn nok planter, men det var 50 for en, og 100 for tre...).

Så ble det med litt mose, engler hadde jeg kjøpt med 70% avslag,
og lyset hadde jeg fra før!
 Nå pynter det så fint opp på spisestuebordet:)

Bildene er ikke de aller beste, det er ikke så enkelt lys i disse dager:)


På tampen viser jeg et bilde fra julen, hele familien samlet:)
Vi kosa oss alle sammen:)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails