lørdag 26. september 2009

Litt forskjellig...



Mandag var det foreldrenes time på turningen til Ingrid. Det var selvfølgelig min jobbedag, og foreldremøte. Men jeg fikk ordnet meg fri en times tid, så jeg fikk se henne turne. Hun er jo så flink, og det er moro å se på!



Jeg har heklet et armbånd, som ble ganske fint, holder på noen i andre farger.






Ingrid og jeg fikk plutselig litt tid for oss selv i kveld, og da ble det en liten shoppingtur. Hun falt for denne lua, og det var nesten så hun ville ha på seg den i senga... Men hun ble veldig tøff!





Tilslutt ble det hjemmelaget pizza til kvelds, det var godt!

3 kommentarer:

  1. Hei og hå!:)
    Sp koselig inlegg hos deg!! Også så nyydelig med Ingrid på turn!! Kan tenke meg det er rørende og se barna sine i full turning! Robbin og jeg er jo på dansekurs hver lørdag og jeg får tårer i øya jeg nå han følger med og danser og smiler og ler ! Det er jo for de små så vi voksende er jo med og danser også! Blir ivrig selv jeg :)
    Deilig med pizza til kvelds tenker jeg, det blir det her i dag. Hils alle, og si til Ingrid at den lua var SKIKKELIG fin !! :)

    Mange klemmer ..

    SvarSlett
  2. Superduper lue, Ingrid...
    Åssen har du fått til den bakgrunnen a Ellen??????

    SvarSlett
  3. Gjennom det nettstedet som står i venstre hjørne. Syns det ble ganske fint, greit å ha noe som ikke alle andre har:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails