søndag 27. september 2009

God høstferie!










I dag har jeg kosa meg med å gjøre ferdig noen prosjekter! Syns det ble ganske bra.
 Å sy punger syns jeg er veldig morsomt, og ikke så vanskelig. Jeg syr også vesker som hører til, det er det neste jeg skal sy.













Eggekartonger er jo ikke det første man tenker på at kan dekoreres, men jammen ble de fine. Det kan man bruke som en gaveeske, eller man kan ha smykker i, osv. Det er bare fantasien som bestemmer!











I morgen skal jeg dra på fjellet sammen med familien, det gleder jeg med veldig til. Da håper jeg at jeg får tatt mange fine naturbilder som jeg kan legge inn her til helgen. Håper dere får en fin høstuke

3 kommentarer:

  1. Så flink du er til og sy!!! :) Visste jo det fra før av men ... Kreativ du! Egge kartong og greier. Det er så kost med sånne bilder!

    Ha en god høst ferie !!:) Gleder meg til og se bilder.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine punger du har sydd, og så søte eggekartongene ble.
    Takk for hyggelig hilsen hos meg. Er spent på hvordan sopper du hekler, det hørtes gøy ut.

    Ha en fin helg videre, klem :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails