mandag 7. desember 2009

SKOLE!!



Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her! Med julemarked og skole, har det rett og slett ikke vært tid. Desember måned er det jo også mye avslutninger her og der, og foreldrene er ønsket til juleverksteder på skolen:) Men i dag har jeg tatt meg tid til å skrive noen ord. Hadde lyst til å vise dere kaktusen min, syns den er så nydelig når den blomstrer.

Ellers så er det skolestart som opptar meg mest om dagen. Det er veldig mye å sette seg inn i, det er jo noen år siden sist jeg gikk på skolen:) På onsdag skal vi ha om celler, og det syns jeg er spennende, kroppen vår er en utrolig maskin!

Hobbyarbeid blir det dessverre lite av om dagen, men har masse planer i hodet!

Ønskar alle en koselig førjulstid!

Klem fra Ellen:)

2 kommentarer:

  1. Flinke skole jenta !! :)
    Gleder meg til og høre om det!:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig at du tar en tur innom bloggen din da,men forstår godt at du ikke har tid.
    Klem :O)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails