onsdag 1. februar 2012

Englandstur:)


Min nest eldste datter, Ida Emilie, dro på jentetur til Brighton før jul:) Det er en veldig hyggelig by, som er absolutt verdt et besøk. Den er mest kjent for å være en badeby, men ken besøkes hele året, syns jeg:)



Det var første gang Ida Emilie fløy, og det gikk bra:)  Det ble en skikkelig jentehelg, med shopping og hvile på hotellet. Ida Emilie fikk en lue med katteører og poter, og hun fortalte meg at en sånn lue koster 1000 kr i Oslo! I England kostet den ca 150...
Fish and chips er jo obligatorisk i England;) Da er det ikke snakk om fiskepinner!

Det var så hyggelig med julepyntede gater:)
Så får jeg se om det blir en tur med Ingrid i løpet av året:)


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggeleg kommentar inne hos meg:o) Kjekt å kunne inspirere andre til å prøve nye ting i matvegen!!
    Eg var i Brighton på språkreise i min spede ungdom...ein flott by...og så koseleg med jentetur:o)
    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så gøy,England er jo aldri feil...!
    Klem♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails