mandag 2. august 2010

Litt forskjellig:)


En liten rapport før jeg drar på jobben:) Vi har fått oss en nydelig liten jentepus, som har fått navnet Gråpus. Ikke så originalt navn, men jeg er ikke noe flink til å bruke navn på kattene, det blir som regel bare pus;)


I går var jeg hos mammaen min, hun rydder i kjelleren, og vil gjerne bli kvitt en del ting, så da kom jeg, min eldste datter og en svigerinne for å plukke ut det vi ville ha. Som dere ser på bildet, ble det noen søte småfigurer og ugler, har gjennom bloggingen fått øynene opp for sjarmen disse kloke fuglene har:)
Alle disse figurene står plassert på forskjellige steder på verandaen min, og det ble så koselig!


I sommer var vi en tur i Kristiansand, og der kom jeg over en butikk som solgte dette flotte zinkhuset! Kan tro jeg var lykkelig:) Det står nå så fint på kommoden i stua, og det er så fint med lys i:) To av de mindre zinkhusene kom ut på verandaen, hvor det passer fint over vinduet.


Håper alle har det fint i disse sensommerdagene!


KLEM  FRA ELLEN:)

3 kommentarer:

  1. Så mye flott du har fått av din mor som sikkert har fått en fin plass på verandaen, og zinkhusene er så fine, har ennå ikke noe selv, men ønsker meg et;)
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Fint at det kommer fram i lyset igjen etter å ha ligget i kjelleren en stund. Klem :O)

    SvarSlett
  3. Det var veldig koselig om søndagen! perfekt bursdag !:) Koselig selskap og deilig kake! :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails