søndag 3. oktober 2010

Så har det blitt høst!

Det har blitt høst, og tilbake til skolen:)

Nå er jeg i praksis, og det er ganske hektisk! Men nå sitter gubben og ser på fotball, så da kan jeg kose meg med å oppdatere meg på alle bloggene!

Jeg har vært en langhelg i Finland, et spennende land å besøke:)


Her er et bilde tatt fra flyet til Finland. Når man har den utsikten, kan man forstå hvorfor Finland kalles for "De tusen sjøers land":)

Vi var noen timer i Helsinki, og da gikk vi blant annet innom Domkirken. En flott kirke, med en fin altertavle, og flotte lysekroner.

Naturen er flott i Finland (bildet nederst er også fra flyet)!


Søndag for 2 uker siden, ble det arrangert noe som heter Skrabberudskratten. Det er en natursti, hvor det er forskjellige poster med ulike oppgaver. Været var flott, så ungene og jeg hadde en veldig koselig dag:) Fikk tatt et bilde, hvor lyset kom så fint inn mellom trærne!

Håper alle koser seg med høsten!



2 kommentarer:

  1. Hei på deg. Prøvde å legge inn en kommentar til deg i går, men den forb--- maskinen ville ikke. Sånn har den vært litt i dag også, men jeg prøver igjen. Så mange nydelige bilder du har lagt ut nå. Klem til deg. :o)

    SvarSlett
  2. Hei! Så koselig at du vil være med på "gaver på vandring" hos meg! Overraskelse kommer i posten om ikke altfor lenge....

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails