lørdag 30. oktober 2010

Ugler i mosen....


Det er snart tid for julemarked igjen!
Jeg har blitt inspirert av en annen blogg, som hadde sydd så fine ugler, så jeg satte meg ned og tegnet mønster til disse uglene.

Syns de ble ganske morsomme, har fått sansen for ugler, det er egentlig ganske fine fugler:)

Jeg holder også på med noen mus, og det har blitt en del pulsvarmere av ulike typer:)

Jeg har også tenkt til å sy noen engler, men tiden begynner å bli knapp.

Bilder kommer etterhvert:)

Jeg er akkurat ferdig med min første praksisperiode, det har vært en hektisk tid, men jeg kom meg igjennom det, og er et skritt nærmere å bli sykepleier!


Selv om det er mye skolen, må jeg også ta meg tid til familien.

Ingrid og Ida Emilie er med på 4-H, og da er det høstfest, med fremvisning av oppgaver;) Ingrid har ikke vært med på dette før, og visste ikke at hun skulle få nål og sølvskje, så hun var veldig stolt!

Ha en god helg!



2 kommentarer:

  1. god morgen til deg.
    så fine ugler du har laget,flink du er,julemarked er så herlig å gå på.
    flink du er ,
    å ennu flinkere med skolen, beundrer deg,
    stå på.
    ønsker deg en fin helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. så fine uglene var :) Jeg skal også være med på julemarked - mulig to og jeg skal også lage ugler, nå er jeg i gang med barneklær, så blir det ugler neste uke :) Håper du får solgt hver eneste en.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails