søndag 31. oktober 2010

En perfekt søndag!

I dag har det vært en perfekt søndag, hvor det ikke har vært noe stress! Ungene har kosa seg, kledd seg ut og gått halloween:)

Jeg har holdt på med mine hobbyting og blitt inspirert av alle de flotte bloggene! Det er moro å lese de forskjellige bloggene.



For en stund siden strikket jeg noen vesker, som jeg nå har montert og pyntet. Syns den svarte ble den fineste, så det kan hende det blir flere lignende. Jeg fant ut at de metallboksene var for fine til å bli kastet, og jeg kjøpte en del fint papir fra blafre i sommer, som nå kom til nytte:)


På julemarkedet i fjor var disse musene en kjempesukess, så jeg satser på at disse blir populære i år, også, denne gang sammen med hvite mus. Syns de er morsomme:)

Jeg vurderer om jeg skal åpne butikk i Epla, det kunne være moro å prøve. Skal tenke på det til etter julemarkedet, noen som har erfaring derfra?

Håper dere alle får en flott uke, husk å benytte dere av alle mulighetene dere har!






1 kommentar:

  1. god morgen til deg,
    høres ut som en deilig helg dette her.
    så flink du er med hendene dine.
    nydelige mus da, ja dem tror jeg nok det går masse av,
    tror mange har gode erfarinfer med epla butikk
    ,så lykke til,
    ha en fin november dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails