fredag 14. januar 2011

Sure kjerringer og snille menn!


Jeg tror jeg har verdens snilleste mann!
Må innrømme at jeg var sur i dag, fordi mannen min nok en gang har vasket en kjele i oppvaskmaskinen, som ikke skal gjøres:(
Dette er gamle kjeler, som ikke er beregnet for det. Og så ryddet jeg, og da blir jeg ikke akkurat i bedre humør...

Så kommer min mann hjem med denne, pent innpakket!
Så nå er humøret på topp;)



Selv om jeg har begynt på skolen igjen, blir det produsert litt småtterier. Jeg har tenkt om meg selv at jeg ikke liker å lage den samme tingen flere ganger, men må nå innse at det ikke er sant;)

Det går i pulsavarmere, men jeg varierer i hvertfall på fargene og garntyper!



Å hekle figurer syns jeg også er morsomt, dessverre kan jeg ikke gjøre det for mye, merker det godt på armen. Men jeg har kjøpt meg heklenåler med tykkere håndtak, håper det hjelper!


Må skrive om yngste datter, er så stolt av henne!
De skulle ha en test i gangetabellen i dag, og på mandag lagde jeg en avtale med henne: hvis hun var flink til å øve et kvarter hver dag, og ikke fikk fler enn 5 feil på testen, skulle hun få en premie. Hun skulle skrive opp fire ønsker, så skulle det bli en overraskelse. Jeg kom med forslag om at det ikke trengte å være noe hun fikk, men noe vi kunne gjøre sammen.
Det eneste hun ønsket seg, var at vi skulle bake sammen!
Dette er noe som man kan tenke over, at man ikke alltid trenger å kjøpe ting til barna sine, ofte er det tid sammen med foreldrene barna ønsker seg:)

Jenta fikk INGEN feil!
Kan tro jeg er stolt av henne, så nå blir det baking en av dagene!

Ønsker alle en riktig god helg!



3 kommentarer:

  1. Så koslig å få slike fine overraskelser av mannen sin. Kanskje du skal være litt sur litt oftere...? Samler på den serien der fra Green gate, bare så nydelige ting. Flotte pulsvanter du har laget! Klem Cille

    SvarSlett
  2. åå gratulerer med supeflink jente da! kke rart du er stolt nei!
    Det er en smørboks du har fått? Den var skikkelig fresh må jeg si !!! Lyser nok opp kjøkkenbordet i de mørke morgenene vi enda har.. :)

    Goooood helg!

    SvarSlett
  3. Flink hun er da. Lik mora si sikkert. Ikke lik Bossa i alle fall. Hun kan ikke gangetabellen ennå. Kanskje jeg skal lære meg den så jeg får bake sammen med dere?. Klem :O)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails