torsdag 3. februar 2011

Ikke for de sensitive...

Vi lærer stadig nye ting på skolen, og noe er med skrekkblandet fryd!

Utstyret må være i orden!
I dag har vi lært å sette veneflon, og vi skal øve på hverandre




Her er jeg i dyp konsentrasjon, og det var ikke lett, jeg bommet på åra...


Her har en medstudent satt veneflon på meg, hun var flink, men jeg er veldig redd, så det koster meg ganske mye å sitte rolig!

Vi må øve på kunstige hender, før vi prøver på hverandre:)



Innimellom må man ha mat, og kantina har mye godt;))


2 kommentarer:

  1. oiii.. så spennende. Innbiller meg at det ikke er så lett å stikke gjennom hud, enten på seg selv eller på andre, sånn helt automatisk. Det er nok masse trening.
    Og så fint at det mennesker som deg som lærer dette. Veldig godt å ha dere når det er behov. Synes du er kjempetøff
    Ha en fin natt, og en god helg

    SvarSlett
  2. Åh , det så ikke godt ut !
    Jeg har satt insulinsprøyter da jeg jobbet i helsevesenet og syntes det var skummelt nok. Vi øvde på appelsin, he he..
    Men det er bra at noen lærer det , det er sikkert.
    Du er tøff !
    Ha en riktig god helg .
    Klem fra Ingunn :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails