tirsdag 10. november 2009

Bursdagspresang!







I dag har jeg blitt 38 år!
Og min snille mann kjøpte dette armbåndet til meg:) Det er lenge siden jeg viste ham dette bildet, og sa at det ønsker jeg meg til bursdagen. Hadde glemt hele armbåndet, og trodde i hvertfall ikke at han husket det... Så gjett om jeg ble overrasket og glad!
Tror jeg så bildet av armbåndet på en annen blogg:)

Ellers så tenker jeg jo mye på hvordan det blir å begynne på skolen.
Fikk vite datoene for eksamener til neste år, og da gikk det opp for meg at jeg virkelig skal bli sykepleier, hvis jeg klarer det:) Men jeg har jo lang vei å gå. Tenker også på at det påvirker resten av familien veldig mye, men håper det går bra, de er i hvertfall innstilt på å hjelpe til:)

Håper uken er bra for alle bloggere!

Klem fra Ellen:)

3 kommentarer:

  1. Så fint armebånd da... Passer godt til klærne du kjøpte deg. Har gratulert deg med dagen på FB, men fikk ikke ringt før du dro på jobb. Etterpå har jeg vært på møte i H.
    Massevis av klemmer.

    SvarSlett
  2. Hei og hopp!!

    Lekkert armbånd!! Det er så fint, og ja jeg trur vi har sett det på en annen blogg ... Det er kjempe fint !!

    Vi kommer gjerne på middag vi vettu :)
    Si en dag du ikke jobber, neste uke kanskje?
    Kan ikke mandag da ..

    Og du, jeg tenker på deg og spl skolen jeg også! Du er kjempe tøff og en inspirasjon for lillebror trur jeg. Han blei litt sån ;"ÅH, klarer ho det med 4 barn, da måå jo jeg klare det også!" he he . Og det trur jeg helt sikkert han klarer han også. Om han skulle begynne på skolen en gang:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen! Nydelig armbånd du har fått.
    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails