onsdag 4. november 2009

Kjøkkenet:)




Tenkte jeg skulle vise dere hvordan kjøkkenet mitt ser ut. Det er nyoppusset, og jeg er veldig fornyd med det. Det er ikke så stort, men det er veldig funksjonelt:)



Jeg hadde bestemt meg for å ha turkise glassfliser på veggen, men skulle bare ta en liten runde for å se hva som er på markedet. Da jeg så disse flisene, visste jeg at det er jo de som skulle være på kjøkkenet!






Og det er jo selvfølgelig fordi vi har dette gulvbelegget, det er faktisk det!
Det er helt utrolig hvor ekte det ser ut!



Dette fatet har jeg støpt, og passer fint til kjøkkenet, syns jeg:)




Jeg er ikke så veldig flink til å fotografere, men håper dere allikevel har fått et inntrykk av hvordan kjøkkenet mitt ser ut:)
Jeg liker ting som er litt utradisjonelt, samtidig som jeg liker det romantiske,
og jeg føler jeg har fått til en fin balanse.

Jeg håper dere får en flott torsdag!

Klem fra Ellen:)

3 kommentarer:

  1. Er ikke noe gæli med de bildene der vel. Klem fra mamma.

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har, også så kjempehyggelig velkomstbilde av en riktig hyggelig familie. her kommer jeg på besøk igjen.

    SvarSlett
  3. Så fint kjøkken du har, stilig med flisene. Ønsker meg også hvitt kjøkken.
    Jeg så i innlegget under at du har kommet inn på sykepleierhøyskolen, gratulerer så mye!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails