lørdag 31. oktober 2009

Jeg er så glad!



Jeg fikk brev om at jeg har kommet inn på skolen i dag! Jeg har søkt på sykepleierskolen, men hadde ikke så store forhåpninger om å komme inn. Så da er jo gleden veldig stor! Jeg skal gå på høyskolen i Fredrikstad, i 4 år. Det er et deltidsstudie( med fire barn måtte det bli deltid...).
Så nå må vi belage oss på litt trang økonomi en stund, men vi er ved godt mot, mannen min og jeg:)

Jeg hadde så lyst til å vise dere krona jeg har kjøpt fra Ellos. Det er et sett med to stk, den ene er litt mindre enn denne. Syns det ble litt koselig med lys og engel. Engelen har jeg malt for noen år siden.

Håper dere har en flott helg!

Klem fra Ellen:)

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med studie - det blir bra!!! Krona var kjempefin. Ha en fin søndag. Tone

    SvarSlett
  2. Som jeg egentlig har sagt. Det er jenta mi det se........ Det kommer helt sikkert til å gå bare bra....Mora di gikk 3 år full tid og var alene med 3 unger, vettu, og når det gikk, så greier du det.... Du er mye flinkere enn mora di!!!
    Ha en fin søndag og klem til dere alle.

    SvarSlett
  3. Så moro,gratulerer SÅ mye!!! Tøft gjort og masse lykke til, Ellen!!
    klem

    SvarSlett
  4. Hei på deg!

    Jeg må bare gratulere nok en gang!! Og du spør hva jeg er lagd av ??? he he . Snakk for deg selv! 4 barn , hus, mann, og student!! Det er dama si det ;) Stå på sier jeg, du kommer til og klare det med glans!

    Er forresten LITT missunnelig ...
    Meeeen jeg får vente til barna er litt større. Nå blir det KOS noen år med deltid jobbing og være hjemme så mye som mulig!

    SvarSlett
  5. Oij så spennende Ellen :D. Gratulerer såååå mye. Blir moro å høre hvordan det går:D. ALDRI for sent :D. Du gir meg et håp om at det kan bli noe mer av meg også! hehe! MASSE lykke til<3

    SvarSlett
  6. Hei hei navnesøster. lykke til med utdannelsen....jeg har ikke angret på at jeg ble sykepleier for snart 18 år siden.
    Gled deg, det blir mye å lære.

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelig kommentar;) så trivelig å bli kjent med nye;)
    Gratulerer med skoleplass, du er tøff, men det blir sikkert en flott erfaring, og du får et spennende yrke;)
    ha ei fortsatt god uke og klem fra meg;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails