onsdag 21. oktober 2009

En perfekt kvinne....


En perfekt kvinne vil gjerne:
  • ha en god utdannelse
  • ha en utfordrende jobb
  • være i god fysisk form
  • ta etterutdanning
  • være samfunnsengasjert
  • følge opp ungene( gjerne tre unger), som er med i korps, håndball og liknende aktiviteter
  • være en god venninne og invitere til hyggelige sammenkomster
  • være en god kone og stille opp for mannen sin
  • stille opp for familien sin(mor, far, søsken osv)
  • være engasjert i hvertfall èn forening
  • ha huset i orden
  • ha hjemmebakte boller o.l i fryseren
Er det noe rart at man kan bli litt sliten, innimellom?


Ha en god dag, alle perfekte kvinner, selv om man ikke får til alt dette!!

3 kommentarer:

  1. Så sant... så sant.....
    Ha en avslappende dag....Glad i deg.

    SvarSlett
  2. ah,ja ikke lett å følge med i svingene vettu.
    ha en fin kveld.
    klem fra meg som fant deg hos bossa..
    nydelig sement lad du har laget?vanskelig?
    sylvia

    SvarSlett
  3. Hei hei, takk for besøk på bloggen min.
    Og kommentaren under innlegget mitt om "Elling" så må jeg si at ja, det er bare et eksempel på min respekt for annerledeshet..i alle former....

    Jeg synes vi er heldig som har ham i omgivelsene!!
    Som du ser på venstresiden av bloggen min, sier jeg at andre måter å tenke på, lærer meg at det alltid er nye måter å se verden på!!
    Ha en fin helg,
    Klem,M

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails