torsdag 8. oktober 2009

En flott høstdag!







Om mandagen tok jeg en sykkeltur til Kåen sag og mølle.


Jeg tok ikke bildet av selve huset denne gangen, kanskje en annen gang.




 Det er en gammel sag, som Rakkestad historielag har satt i stand, slik at det kan brukes. Historielagene rundt om i Norge gjør en utrolig flott jobb med å sette i stand, og ta vare på gamle steder!

Jeg er en nybegynner når det gjelder fotografering, og kameraet er ikke så avansert,
men det kommer seg etterhvert!

Jeg syns også sopper er veldig fine motiver,
de har så fine farger, og fine former! Blader har jo også nydelige farger.
Jeg liker høsten veldig godt, da blir jeg litt nostalgisk, samtidig som forventningene ligger på lur. Ungene snakker om jul, og jeg kan med god samvittighet lage juleting:)





Håper dere nyter de flotte dagene!



1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails