tirsdag 6. oktober 2009

En liten stemningsrapport på morgenen:)


Tenkte jeg skulle vise noen bilder fra frokosten på hverdagen.




Her er min eldste datter, hun vil bare tulle på bilder...
Linn Andrea er 17 år, og står på terskelen til det voksne liv, det er ikke så lett bestandig... ikke for foreldrene heller;) Men det er ei flott jente, som jeg er veldig stolt av!


Her er Elias, 6 år. En herlig gutt, som har et ukomplisert syn på livet! Bare han får mat og leke mye, er alt greit:)



Ida Emilie er 12 år, straks tenåring, og det merkes! Men ei flott jente, med hjertet på rette plassen:)
Ingrid, 8 år, er ei nydelig jente, som fortsatt syns det er moro å leke med dukker, selv om hun lurer på om hun er for stor til det. Det syns ikke jeg, jeg syns fortsatt det er moro å kle på dukker... Jeg er utrolig stolt av alle ungene mine!

Jeg er så heldig som har fått så herlige unger!

En riktig god dag til alle sammen!

2 kommentarer:

  1. ...og Bossa er såååå stolt av dem alle fire. Flotte unger med flotte foreldre....

    SvarSlett
  2. ja nå fikk jeg nesten tårer i øya .. tenker på hvor glad Robbin gjør meg og hvor stolt jeg er av han, også kan du gange det med 4 !! Du må ha det perfekt! <3

    Ett kjempe koselig innlegg!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails