torsdag 29. oktober 2009

Nye klær!


Her ser dere de nye klærne jeg har spandert på meg selv:)
Det er en dame i Rakkestad som har begynt med utsalg av klær hjemmefra. Hun har laget et kjempefint showroom, hvor vi kan prøve klær i ro og fred.
Merket heter Friendtex, og prisen er helt overkommelig. Det klær litt utenom det vanlige, og det syns jeg er moro. Kan bli litt kjedelig og alltid handle på Kappahl o.l.
Jeg hadde også lyst på et par spreke støvletter, men det ser dessverre ut til at det ikke er noen fler igjen av min størrelse.
Når det gjelder størrelse på klærne, så er de romslige, og de passer både til store og små, dette syns jeg ofte er et problem andre steder, for jeg er ikke av de minste.



Jeg kommer til å handle mer klær der!



Så har jeg endelig blitt ferdig med et skjerf til, syns det ble fint, med de fargene:)
Ha en riktig god kveld!

Klem fra Ellen:)



5 kommentarer:

  1. Fine klær altså...... Vi må snart dit.
    Du skulle åpne "Min Konto" husker du?????
    Og Rediger profil.
    Fint skjerf også..
    Glad i deg...
    SÅ du ikke nesa altså?????

    SvarSlett
  2. Så fine klær du har kjøpt! Jeg synes lilla er så fint.
    Kjempefint ble skjerfet ditt også :)

    SvarSlett
  3. Hei! Tusen takk for koselig hilsen :) Så flotte klær du har kjøpt deg! Jeg elsker lilla, den toppen så nydelig ut :) Flott skjerf også! Ønsker deg en fin kveld. Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei
    Nå klarte jeg endelig å komme inn på bloggen din :-)
    Kjempefine klær ;-) Har en mistanke om hvilken dame du har handlet med ;-)
    Morsomt skjerf. Du og din mor er skikkelig flinke med hendene skjønner jeg ;-)
    Ha en god natt.
    Klem Hilde (Sjarm og Glede)

    SvarSlett
  5. Gratulere med nye fine klær!
    Jeg er også så lei alle disse kjedebutikkene.
    Det skjerfet ditt er i hvert fall unikt og flott.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails