fredag 5. februar 2010

ABC

Nå tar jeg meg tid til litt blogging! Skulle ha gjort masse i dag, før jeg skal på jobb...
Det er ikke lett å prioritere i hverdagen bestandig, og tiden går så utrolig fort!

I dag er det et tema på E, og da må det bli ENGLER, jeg skriver om!

Har en voksende samling av engler, jeg har fler enn de jeg har bilde av her:) Syns det fins så mye vakkert å få kjøpt, i alle prisklasser!

MEN, de englene jeg er aller mest glad i, er disse her:


Jeg er heldig som har fått disse flotte ungene!

Helgen går til jobbing, maling og dåp, så jeg har mye å se fram til:)
Håper jeg får tid til å titte innom alle de flotte bloggene jeg følger, det er så inspirende:)

Tusen takk for hyggelige kommentarer!

Ha en riktig god helg, klem fra Ellen:)

2 kommentarer:

  1. Helt enig med deg. De levende englene er de fineste i verden.
    Ha en fin helg.
    Klem til alle dere. :O)

    SvarSlett
  2. Heisann! Koselig blogg - vi legger deg til på listen vår over gode mammablogger! :-D

    Ha en super helg! ;-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails