søndag 14. februar 2010

ABC(med litt attåt..)


Så har tiden løpt fra meg igjen!

Jeg har kommet fram til F i ABC innlegg, og da ble det dette fatet jeg tenkte jeg skulle vise fram. Jeg var på Indiska i går, og syns dette fatet var så fint, og ikke minst så var det en veldig hyggelig pris på det:) Det står på kjøkkenet, og der har jeg forskjellige rosa duker liggende, og da ble det fint med rosa lys og blomster!


Her om dagen var jeg ute i det fine været og tok noen bilder av huset vårt, og litt rundt omkring. Storesøster fant plutselig ut at hun skulle ta med søsknene sine på skitur, så da måtte jo det bli dokumentert!


Engelen min står trofast ute på trappa i snø og frost...

Nå nærmer jeg meg 50 innlegg, og tenkte jeg skulle markere det med en give away!

Hva jeg skal gi bort er foreløpig en hemmelighet, men det kommer i et av de neste innleggene:) Trekningen blir 28. februar. Du får et lodd for å legge inn kommentar, to lodd for kommentar og legge deg til som følger( er du følger allerede, blir det to lodd), og tre lodd hvis du i tillegg til de to første, lager en link til siden din. Skriv i kommentaren hvor mange lodd du skal ha!

Ha en strålende morsdag!

Klem fra Ellen:)


8 kommentarer:

  1. Hei på deg. Det fatet var fint og friskt. Passer godt hos deg.
    Er med jeg, på give away. 3-lodd.
    Ha en super trippel-anledning-søndag .
    Klem :O)

    SvarSlett
  2. Så koselig med giveaway:) Fatet ditt er kjempefint. Jeg tar to lodd, takk:) Ha en fortreffelig morsdag. Hilsen Tone

    SvarSlett
  3. Hei hei!!
    Gratulerer med morsdagen!!! :)

    Jeg er med på giveawayen selfølgelig!!!! Hurra!!! :) Koselig at du ville være med hos meg! To lodd på meg da>!:)

    ( skjønner ikke helt den linkingen til siden nemlig ... )

    Jeg trekker i kveld!! :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg er med og tar to lodd;)
    Kos deg en masse idag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Jeg er med å tar 2 lodd :). Samme jeg er her. Jobber du mandag eller tirsdag til uken? skulle hatt deg til å skrive under noen av lærlingoppgavene mine :)

    SvarSlett
  6. hei!
    velkommen til nib!
    vi legger deg ikke inn i denne omgangen, pga at headeren ligger litt for langt utenfor det vi krever av "rene" interiørblogger:)

    mer enn hjertelig velkommen til å søke på nytt med ny header og fokus kun på interiør:):)

    SvarSlett
  7. Jeg blir gjerne med på giveaway! Like spennende hver gang! veldig koslig blogg du har, så jeg titter gjerne innom igjen...

    SvarSlett
  8. Blir gjerne med på give awayen din.
    1 lodd til meg er du snill.
    Nå vil eg gjerne lese mer i den fine bloggen din.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails