fredag 21. mai 2010

Amigurumi!


Innimellom lesing til eksamen, bursdager og avslutninger, tar jeg meg tid til litt håndarbeid. Det er mye forskjellig jeg liker å drive med, men nå hekler jeg små amigurumier:)

De er ikke så store, men veldig søte, jeg syns det er morsomt å lage forskjellige figurer.

Jeg har tenkt til å feste karabinkroker til dem, så kan man f.eks. bruke de som veskepynt.

Håper dere får en flott pinse!

Jeg er dessverre ikke helt i form ,og måtte bli hjemme fra jobben i kveld, håper jeg blir bra til i morgen. Skal nemlig jobbe i hele pinsen:)




7 kommentarer:

  1. Skikkelig søt og flotte! Dette har jeg ikke tålmodighet til;)

    Du må ikke bli syk nå, det har du jo ikke tid til;)
    Ønsker deg god bedring og god pinse! klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselig at du vil være med i min give away! :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Skikkelig fine figurer altså....
    Håper du ikke er veldig syk da..... Her kommer en God Bedrings-klem fra modern i alle fall. Klem :O)

    SvarSlett
  4. Hei, nye bloggvenn :))
    Så nydelige figurer du hekler ❥❥
    Og for en glad blogg med fantastisk fine bilder!!
    Jeg gleder meg til å følge deg videre :))
    Lykke lykke til med eksamen og du Tusen Hjertelig Takk for at du har linket opp så fint til min GiveAway ♡♡
    Ønsker deg en nydelig pinse videre!Og så håper jeg formen kommer fort fort!! God bedring!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  5. Søte små figurer!
    Skjønner du har det travelt, eksamener jobb,og familie. Helt greit at du ikkje har tid til å ta i mot awarder.

    Håper du er bedre nå. Klem fra Mira.

    SvarSlett
  6. hei.
    å nydelige artige figurer du lager,at du klarer, de er jo så små,
    må få takke deg for hilsen på dagen min igår,tusen takk.
    håper formen din er bedre nå,ikke greit å være syk.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Hei og takk for hyggelig kommentar hos meg. Gleder meg veldig til den nye jobben.
    God bedring til deg!

    Smil fra L

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails