onsdag 19. mai 2010

Endelig et nytt innlegg!




Nå har det ikke blitt mye tid til blogging! Mai er en innholdsrik måned, med bursdagsfeiringer, 17. mai, og eksamener. Da må nok bloggen vike innimellom:)






Først ut i mai, er Ingrid, som ble 9 år 1.mai:)





Så ble stefaren min 60 år, noe som også måtte feires:)

Jammen kom det ikke 9 cm snø! Det likte vi ikke, og det ble heldigvis fort borte!


I dag har vært Tour of Kids i Rakkestad. Et morsomt arrangement, hvor ungene deltar i sykkelløp, og alle får premie! Jeg ble imponert over ungene, de sykler som bare det:)

Jeg håper dere koser dere i mai måned, det gjør jeg, innimellom eksamener. Har 2 igjen, og er veldig spent:)






2 kommentarer:

  1. Skjønner du har travle tider;)
    Ønsker deg lykke til med de to siste eksamener!

    Kos deg videre og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Ja Mai mnd. er travel for noen og enhver....her er det også bursdager på rekke og rad og tom. min yngste sønns konfirmasjon, så det er jammen ikke rart en føler seg litt matt! Ønsker deg en herlig lang weekend!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails