onsdag 26. mai 2010

En 7-årings syn på reklame




Elias blir snart 7 år, og er en god og oppvakt gutt(en helt objektiv mors mening, selvfølgelig).

Han satt og så på tv, mens jeg satt på kjøkkenet..
Elias: Mamma, hva betyr "kiss me"?
Mamma: Det betyr "kyss meg"
Elias ler, og sier: De synger "kyss meg, kyss meg, kyss meg" på tv!

Og det er jo til å le av at de synger det!

Og etter å ha løpt om kapp opp til senga, og litt kiling og natta-kos, er han veldig fornøyd:)

Det er deilig med unger som får en til å tenke etter litt innimellom!










4 kommentarer:

  1. hei.
    herlig gutt du har der,godt han følger med..ler..
    ønsker dere en flott kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei på deg !!

    De er så morsomme de guttane !!:) GUll unger!!!

    Veldig fine hekla ting under der ?? Jeg så de hadde sånne hekla rangler til babyer på guttelus butikken! De var kjemope fine !! Minnet meg litt om den du hadde der. Putte en bjelle inni også haru rangla !:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for hyggelig kommentar på min blogg! Dette så ut til å være en veldig hyggelig blogg, kommer gjerne tilbake hit! :)
    Så flott en 7-åring, da! Moro når de begynner å fundere på ting rundt seg!
    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  4. Jammen har du en fin Elias(du også!!).
    Kjempefine de heklefigurene dine under1! God helg og klem♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails