fredag 24. desember 2010

GOD JUL!

Så har julaften kommet!

Nå er det nok mange barn som sitter og venter, det gjør mine barn;)


Nå er kakene i boks (eller i Norgesglass, som her)


Risboller er på plass, mine favoritter, sammen med sandnøtter:)



Resten av julegavene er laget, pakket inn og gitt ut:)



Jeg har jo lest alle de flotte bloggene, med tips om mye fint man kan lage, og jeg prøvde meg på et slikt ishjerte, som jeg syns ble ganske fint:) Mye rart man kan bruke cacas-former til!


Min gode venninne Gro og jeg har vært ute og spist middag, det er en tradisjon at vi gjør det når det nærmer seg jul. Vi har bursdag ganske nærme hverandre, så det er en bursdagsmiddag vi unner oss:)
Denne gang var det på en kinarestaurant;)



Jeg ønsker alle en riktig god julaften!


1 kommentar:

  1. Ønsker deg og dine en fortsatt fin julefeiring!
    mvh Anette♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails