mandag 27. desember 2010

Julegave til meg!


Min utrolig snille mann har ordnet med tur til England!
Så i februar vender vi nesa til London:) Jeg gleder meg veldig, og holder på å planlegge hva jeg vil se disse dagene!

Vi har ganske ulike interesser, han er glad i fotball (det er det verste jeg vet).
Jeg er glad i å gå på museumer, det liker ikke han. Så vi kommer nok til å være litt hver for oss, slik at vi kan gjøre det vi har lyst til:)

MEN, er det noen som har tips om hva jeg bør få med meg, og er det noen fine hobbybutikker å finne der??

Håper noen har tips til meg:)




2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig julehilsen - jeg har dessverre ingen gode forslag til kule ting i London, men si fra hvis du skal til New York :) Håper du får et nydelig 2011

    SvarSlett
  2. Jeg synes det høres fornuftig ut å gå hver for seg :-)
    Husker ikke helt noe i farta, men jeg er bestandig innom Wittards som er en tebutikk, de har utrolig god te. Ellers er det noen utrolig store bokhandlere der, de bør jo ha noen hyllemetre med hobbybøker?

    Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails