søndag 12. desember 2010


Så har vi vært i Oslo!
Forestillingen var veldig fin, og ungene kosa seg:)
Men jeg må si at jeg var sliten på kvelden, det var mange unger å holde styr på;)
Jeg dro sammen med min gode svigerinne, som har denne bloggen.

Men det ble litt klabb og babb:) Jeg rakk ikke toget på morgenen, vi kom oss litt sent avgårde, og det var veldig glatt, så toget gikk 2 minutter før vi kom! Så da måtte vi vente 1 time på neste tog. Heldigvis hadde vi god tid, så det var ikke noen krise:)

Etter forestillingen skulle vi på Peppes pizza og spise, men jeg hadde ikke tenkt på at det hadde vært lurt å bestille bord, siden vi var 9 stk som skulle spise, men det ordnet de på strak arm:)

Ungene var ganske slitne, de også, da vi kom hjem. Det ble jo ganske mange timer på tur:)

I dag har vi hatt besøk av et vennepar, som det er ganske lenge siden vi så sist. Det var veldig hyggelig! En fin måte å bruke den 3. søndagen i advent på:)




                                           

8 kommentarer:

  1. For en koselig adventshelg!
    Jul i blåfjell var populært her også da ungene var yngre, men vi koser oss faktisk enda med julekalenderen på Nrk.
    Er det lov å spørre hvor du har funnet "snø" til musepekeren? Jeg har ikke lagt inn vanlig julesne på bloggen i år pga at mange får vanskeligheter med å laste siden, men kanskje det går greit med "musepekersnø"

    Ha en fin ny adventsuke!
    Klem T

    SvarSlett
  2. Hei og takk for helsing!
    Høyrest ut som de har hatt ei koseleg adventshelg:)
    Tenk at me allereie har passert 3 sundag i advent...ikkje lenge att no.
    Koseleg blogg du har, forresten:)
    Ha ein fin-fin Luciadag!

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så herlig blogg du har.
    Det hørtes koselig ut med
    familietur til Oslo.
    Jul i Blåfjell er jo så nydelig.
    Jeg legger meg til som følger hos
    deg , jeg :)
    KLem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Jeg søkte litt rundt på fairy dust og fant det til slutt ;)
    Tusen takk.
    Klem T

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig kommentar hos meg :) Det er så hyggelig å ta med ungene på noe uten stress og mas i førjulstida, Jul i Blåfjell må være helt toppers! Mine unger er blitt voksne, så jeg får vente noen år på barnebarn ;)
    Ha en fin førjulsuke!

    SvarSlett
  6. Hei Ellen! Takk for hyggelig kommentar hos meg, og det er koselig at du vil følge meg :) Ha en fin førjulsuke!

    SvarSlett
  7. En bitteliten adventshilsen fra meg :)

    Den fjerde søndag i advent
    Og nå blir stresset satt på vent
    I julens ånd,
    med leken ånd
    vi teller dager spent

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei på deg, travle tider i heimen din også, skjønner jeg;)
    Her ventes julebesøk imorgen, så her må det noe innsats til;)
    Kos deg mot jul, klem fra meg;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails