søndag 4. april 2010

LITT MER PÅSKE:)



Idag har det vært en skikkelig flott dag! Vi har vært i skogen og grillet, og vi har kosa oss med vafler:)
Skulle egentlig ta noen bilder av bålet og slikt, men det glemte jeg, jammen!Så istedet får dere bilder av påskehønene jeg har sydd til påske, syns de ble artige:)



Så har jeg malt en hylle, har fått dilla på hyller, og har tenkt lenge på at jeg vil ha en hylle i stua. Men det har ikke tatt meg råd til, og ikke visste jeg helt hvor den skulle være. Etter å ha sett så mange fine hyller på bloggene, gikk kverna igjen, og plutselig kom jeg til å tenke på at jeg hadde en hylle i kjelleren, og med litt maling, ble den som ny!






Jeg malte først hylla hvit, men det ble ikke noe fint på veggen, så da ble det grønn, syns den grønnfargen er så nydelig! Planlegger å male flere møbler i den fargen. Pynten er på utforskningsstadiet ennå, det tar litt tid å se hva som blir fint sammen:)

Håper alle har hatt en flott dag:)



3 kommentarer:

  1. Fint det ble. Takk for en fin skogstur-dag. Klem :O)

    SvarSlett
  2. Kan ofte være smart å se seg om i eget hus, ja, for utrolig så mye man har som med litt maling blir lekkert, som denne hylla!
    Flotte påskehøner du har sydd!
    Ha en fin påskeslutt og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Fann link til deg i Foreldremanualens bloggliste, koselig blogg du har. Eg har lest og titta litt rundt :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails