torsdag 1. april 2010

GOD PÅSKE!

I påsken skal man jo på fjellet og bestige topper (tror jeg, er ikke så bevandret i påskeferie...). Og det er disse fjellvettreglene... Vel for meg ble det å bestige toppen av huset vårt, og rydde rommet til de to minste. Ja, ja tenkte jeg da jeg gikk opp trappa, det er aldri for sent å snu... Men jeg tok sats og kom meg opp de siste trinnene! Heldigvis hadde jeg med meg den obligatoriske tursjokoladen, slik at jeg ikke skulle sulte på turen, og ungene også, selvfølgelig. De måtte også være med på denne toppturen:)

Bildet dere ser av trappa, er alt dere får se av trappa og rommet til de to minste. Det er ikke pusset opp, og egner seg ikke til fremvisning! Men dere skal snart få se rommet til storesøsteren, som er ferdig, og ligger innenfor småsøsknenes rom (ikke noen ideell plassering, forøvrig). Glemmer å ta bilde av det i dagslys:)


Så er grillsesongen offisielt i gang! På tirsdag kikket sola så vidt fram, og vi tok en kjapp rengjøring på verandaen. Pølsene var allerede kjøpt inn, så det var bare å sette i gang. Grillukta spredte seg, og naboer kom for å prate og få en pølse. Det er så hyggelig!

Jeg har heklet armbånd, og satt på de knappene jeg kjøpte her om dagen, syns de ble morsomme!

Gjorde forresten en bommert her om dagen! Jeg viste fram bloggen til min, litt stolt:) Men det jeg hadde glemt, var at jeg hadde lagt ut bilder av mine siste innkjøp, og siden det er god plass i lommeboka om dagen, er slike innkjøp ganske hemmelige.... Men han kommenterte det ikke, så enten er han veldig vant til det, eller han la ikke merke til det, jeg håper på det siste:)

Håper dere har det hyggelig!

Klem fra Ellen:)

4 kommentarer:

  1. Hihihi. Morsomt innlegg. PS. Jeg har vært på ikkebloggebarerommet jeg da.......
    Klem til alle dere. Sees vel på søndag....

    SvarSlett
  2. Ikke alltid lett å bestige trappa når man vet hva som ligger der av arbeid;)

    Takk igjen, ble storfornøyd, knapper og blonde er forbruksvarer, så det var herlig!
    Kos deg videre i påska og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Gøy å hilse på noen "nye". Jeg har aldri vært på Nedre Gartha, men det er sikkert et fint sted. Gøy å ha et fast sted å reise til.
    Grilling på verandaen er herlig, særlig de første gangene man gjør det om våren. Moro at naboer også kom etter lukta!
    Fin topp-tur dere hadde... :)))
    Hilsen Ellen!

    SvarSlett
  4. Hei! Hyggelig at du falt innom bloggen min :-)
    Haha, Hufsa er skumle saker! Ikke til å spøke med den dama, nei. Kanskje hennes fortjeneste at jeg er mørkeredd bare i skauen, enda jeg er født og oppvokst midt ute i svarteste skauen?

    Utrolig koselig blogg du har! Flott design også :-)

    Fortsatt god påske!

    Bustenelik

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails