torsdag 25. mars 2010

Småkjøp:)



Endelig har jeg levert eksamensoppgaven!
Det er både skummelt og en lettelse... Nå er det bare til å vente på dommen, det tar jo noen uker.

Skolen er jo i Fredrikstad, og der er det en Panduro butikk, som jeg skulle ha litt småtterier i. Men den åpnet ikke før kl ti, så da måtte jeg rusle en tur i byen. Gikk innom noen butikker, og endte opp på Åhlèns. Der er det så mye fint! Siden lommeboken ikke er full om dagen, så ble det bare noen småtterier, men moro allikevel! Syns de små pepperkakeformene som er formet som sommerfugler er så søte! Tenkte at jeg skulle lage noe av cernit med dem:)

På Panduro kjøpte jeg et lite hefte med oppskrift på små søte dukker, gleder meg til å prøve det. Nå som det er påske, håper jeg at jeg får tid til å være litt i systua mi:) Da her jeg tenkt til å sy noen flotte høner, som det er oppskrift på i den nye boka Vårgleder. En kjempefin bok!

Jeg måtte også innom en interiørbutikk som heter Brynem på vei hjem, der er det så mye fint, i alle prisklasser:) Og der selger de knapper fra Snella og Petronella, veldig morsomme knapper! Trykk her, og kom inn på deres morsomme nettside!

Jeg har tenkt til å hekle armbånd og bruke knappene, legger nok ut bilder etterhvert:)

Måtte selvfølgelig kjøpe det nye interiørbladet! Har bare fått tid til å bla igjennom, og er derfor ikke helt sikker på hva jeg syns, ennå..



Håper dere får en flott helg!

Hilsen Ellen:)

4 kommentarer:

  1. Hei Ellen ;-)
    Det så ut som du hadde hatt en fin dag i F.stad med div. morsomme innkjøp. Det er så kjekt når man finner div. småtteri man bare må ha ;-D Takk for kommentaren om julen min ;-) Jeg er litt treg se ;-D, men nå har jeg endelig fått lagt ut litt påskebilder ;-)Ha en god natt. Klem Hilde Sjarm og Glede

    SvarSlett
  2. Hei Ellen, idag kom det en herlig gave i posten, sååå trivelig!! Tusen takk!

    Må være herlig å ha levert eksamen, ei arbeidsøkt er over der;)
    Ha ei riktig god helg og ei trivelig påske!!
    Klem fra meg med så flott premie;)

    SvarSlett
  3. Heisann! Jeg fikk også en herlig gave i posten - vottene er heeelt nydelige og den lille engelen utenpå pakka skal få plass rundt et Norgesglass:) Så fine ting du fikk kjøpt deg:) Gleder meg til å se det du får laget av det. Tone

    SvarSlett
  4. Tusen takk!
    For koselig gave, som dukka opp her i dag.

    Håper du får ei superfin påske.

    Stor Miraklem.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails