tirsdag 2. mars 2010

Resultat av give away!


Nå er det endelig litt tid til å skrive!

Tusen takk for hyggelige kommentarer, og etter en trekning, ble det

Hun får disse vottene som jeg har strikket, det ser ut som om vinteren har tenkt til å bite seg fast en stund til, og da kan det være godt å ha noe varmt på hendene:)

Vottene har jeg strikket etter en oppskrift fra Muffins verden, hun er veldig flink til å lage artige mønster!

Men siden dette ble en mini-giveaway, har jeg bestemt meg for at alle som la igjen en kommentar, får en liten hilsen av meg:)

Så er jeg så heldig å ha fått en award av min kjære mamma, som har denne bloggen Bossa kikk innom!


Siden det er så lenge siden jeg har skrevet et innlegg er det mye som skal oppdateres, og jeg må vise dere bilder av meg, etter å ha fått ny hårfrisyre av min datter som går på frisør linja. De skulle ha en "bli ny dag", og da måtte jo jeg stille opp! Det ble en ganske stor forandring, og jeg ble veldig fornøyd:)


Er ikke akkurat så veldig glad i å vise bilder av meg selv... Men noen ganger så er det nødvendig;)

Nå er vi inne i siste innspurt i oppussing av rommet til vår nest eldste datter, og jeg gleder meg til å vise dere bilder av rommet, det blir veldig fint!

Men nå er det natta!

Håper alle får en fin dag!

Klem fra Ellen:)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnereren.
    Fin du ble, jenta mi...
    KleM :O)

    SvarSlett
  2. Fine votter,Gratulerer til vinneren.
    Og tusen takk! For at du vil sende trøstepremie til meg.Vil gjerne følge bloggen din.
    (sender e-post).

    Ønsker deg ei fin uke.Klem,

    SvarSlett
  3. For en gave ???? :) Flott!! Gratulerer til vinneren!! Og du er kjempe fin på håret!:) :)

    SvarSlett
  4. Du blei kjempefin på håret.
    Det er noe til deg inne hos meg.

    Miraklem.

    SvarSlett
  5. Hei - oppdaget i dag at jeg hadde vunnet, så fantastisk gøy - de vottene var jo helt fantastisk fine. Gleder meg:) Tone

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails