mandag 15. mars 2010

Ny blogg!

Nå var det på tide å friske opp bloggen min, syns jeg:) Det er jo så mye å velge i mellom, men tenkte jeg kunne prøve denne her. Hva syns dere?




Jeg har også frisket opp hjemme. På fredag kom vaskeånden over meg (det er ikke så ofte..), og da ble alle vinduene vasket! Samtidig fikk blomstene seg en dusj, og jeg flyttet litt på blomstene, og dermed fikk jeg nesten nye vinduer!

Jeg hadde handlet, og da kom det også noen nye blomster inn, de dere ser i midten av bildene. Det ble veldig koselig. Rene gardiner kom også opp, så jeg er riktig så fornøyd med meg selv!

Kaktusen jeg har på kjøkkenet, blomstrer for annen gang denne vinteren, veldig pen farge på blomstene!

Håper dere får en flott uke!

Klem fra Ellen:)


5 kommentarer:

  1. Så fint det blei i hesdaeren din og kjempe fin blogg! :)

    Flink til og redigere bilder du! Hva bruker du forslags program?

    Jeg må lage meg en ny "sommerlig" header tenkte jeg!:)

    Takk for hyggelig selskap, deilig mat og kaker her om dagen:)

    Klem

    SvarSlett
  2. hesdaeren = headeren ! Herregud.. skrivefeil er det tusen av!!

    SvarSlett
  3. Se der ja, gørfin ble den, bloggen din. Artig med litt forandring. Bare forandrer litt småstæsj jeg da, for jeg er ganske fornøyd med min enn så lenge.
    Klem fra modern. :O)

    SvarSlett
  4. Skikkelig fin ble bloggen din;)
    Da går du en ny og fargerik uke i møte;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Så koslig å fornye seg, også i blogg verden! Kjempe koslig ble det her inne hos deg! Masse fint og se hos deg ellers også..

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails