tirsdag 16. mars 2010

ABC-G


Nå er jeg kommet ut av rute når det gjelder abc-bloggingen, men jeg får hanke meg inn igjen:)

Jeg har kommet til G, og da tenkte jeg at jeg må fortelle om min spede samling av Green Gate. Har prøvd å ikke kjøpe noe av det, men det er jo så mye fint!

Så nå kommer det stadig inn noe småtterier, de har begynt å selge det på mitt tettsted, så nå er ikke veien lang;) Jeg har litt forskjellige mønstre og farger, er ikke så glad i at alt skal være likt. Men det må passe sammen i fargene, og det er jo ikke noe problem!

Håper alle får en strålende dag!

Klem fra Ellen:)

4 kommentarer:

  1. åå så mye fint du viser,herlige green gate,kjekt at alt passer sammen.
    fint på din blogg topp nå.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Jovist er det lekkert, og bare kjekt at det ikke er likt, for det passer så godt sammen likevel!

    SvarSlett
  3. Du har så mye fint!!! :)

    Det er noe til deg på bloggen min!:)

    SvarSlett
  4. Du har vunnet en liten ting i konkurransen min.
    Send meg navn og adresse, så får du den i posten.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails