mandag 15. mars 2010

18 år!

Det er jo ikke meg som har blitt 18 år, men min eldste datter;) Og det måtte jo familien feire! Så i dag har vi vært 22 stykker som har kost oss sammen, og feiret Linn Andrea:)

Ei nydelig jente, som er i ferd med å bli voksen.



Som seg hør og bør, er det alltid masse mat i selskap, og både store og små koste seg:)

Linn Andrea er forlovet med en kjekk gutt som heter Kristoffer.


For tiden yngstemann i familien tok livet ganske med ro. Det er altså litt over 17 år mellom eldste og yngste barnebarnet til mamma, og enda så kommer det en til på våren, så mamma og min stefar har mange etter seg, de har snart 14 barnebarn! Det håper og tror jeg det blir etter meg også, siden jeg har 4 barn:)


Håper alle har hatt en flott helg, og er klar for en ny uke!

Klem fra Ellen:)

3 kommentarer:

  1. Fine bilder. Du har visst fått lura med meg også......
    Klem.

    SvarSlett
  2. Gratulerer til nydelig 18-åring!
    Ungene vokser til, og det er både godt og vemodig;)
    Ha ei flott uke og klem frameg;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer Linn Andrea.

    Det ser ut som dere har hatt ein fin dag.

    Miraklem.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails