søndag 24. januar 2010

13 år!




 Dette er min nest eldste datter som har blitt 13 år i dag!
Det er ganske rart å tenke tilbake på da hun ble født. Det var en helt grei fødsel, og jeg var så glad for at jeg hadde et barn til som var frisk! Hun var stort sett blid, men veldig mammadalt det første året. Vi fikk stadig høre at hun var den blideste ungen i barnehagen, noe som selvfølgelig var veldig hyggelig å høre:)

Nå som hun er tretten, er det litt mer humørsvingninger, men det sklir vel over, det også.




Her ser dere bilder fra fredagskvelden, det hender ungene får noen morsomme ideer, og da må man jo passe på å ta noen bilder!



Til slutt tenkte jeg at jeg skulle vise dere det siste skjerfet jeg har heklet, deilig å ha rundt halsen når det er surt og kaldt:)


Håper dere har en hyggelig søndagskveld!

Klem fra Ellen:)

6 kommentarer:

  1. heisan.
    gratulerer til tenåringen,en flott jente,
    åå så mye moro de kan finne på,hhihi.
    nydelig skjerf du har laget,dyktig dame du.
    ønsker dere alle en flott keld,klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Gratulerer med tenåring! Kan ikke smile og være glad hele tida når man er i den alderen;)
    nydelig sjal/skjerf du har heklet!
    God uke til deg og dine og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer masse med dagen!!! Tenk tenåring. De vokser fort..

    SvarSlett
  4. Nydelige og artige bilder av nydelige og artige unger.
    Ja, det var koselig i går, som alltid når vie r sammen.
    Klem til alle. :O)

    SvarSlett
  5. Hei på deg! Gratulerer så mye med tenåringen. Snålt å tenke på hvor fort tida går. Klarer ikke helt å se for meg mine jenter så store, men det går nok fortere enn jeg tror. :) Takk for koselig hilsen på bloggen min!

    SvarSlett
  6. Fine og artige bilder :) Og nydelig skjerf i fine farger, jeg har hatt dilla på å lage sånne så jeg har et helt lager å bruke :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails