fredag 1. januar 2010

GODT NYTT ÅR!



Så har det blitt 2010!

Det er spennende å begynne på et nytt år, med mange blanke ark. Mye er jo spikret fast, men det er også mye man ikke vet. Jeg håper jo at det blir et godt år, med mye positive ting å se fram til.

Jeg syns jeg er så utrolig heldig, som kan gjøre stort sett som jeg vil. Jeg har en flott mann, herlige unger og en stor familie som treffes med jevne mellomrom. Allerede i mai kommer det et nytt familiemedlem, min yngste bror skal ha barn nr tre:)

Fra januar til juni er det fire bursdager som skal feires her i huset. Da får vi et tenåringsbarn til, og den eldste blir myndig.

Jeg har ikke fått satt inn noe bilde av juletreet i bloggen min, og tenkte at det er siste sjanse å gjøre det nå. Treet er veldig pent denne gangen, ungene står for pyntingen, så da må mor bare se bort i fra ting hun ikke liker...

Men jeg har vært heldig som har fått reise til forskjellige land de siste årene, og da har jeg funnet ut at det morsomt å kjøpe julepynt som souvenierer, i stedet for de vanlige souvienerene. Det er morsomt å henge opp pynt som har sin egen historie. Jeg håper jeg
 får kjøpt mye mer pynt fra andre land:)





Denne nissen kjøpte jeg i Venezia for noen år siden, syns den er sjarmerende:)


Kulene dere ser på bildet ovenfor, har jeg kjøpt i Disneyland i sommer, jeg var der med jobben min. Håper jeg kan ta med ungene dit en gang.



Så vil jeg ønske alle et riktig godt nytt år,
og jeg håper alle benytter de muligheter som åpner seg, og at man kan se positivt på livet!


Klem fra Ellen:)






8 kommentarer:

  1. Godt nytt år! takk for hyggelig kommentar;) så hyggelig at du har strikket et pc-trekk! gleder meg til å se;)
    har lagt meg som følger av bloggen din, for det var så mye koselig her;)
    klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Se der ja, så fine bilder......
    Klem.

    SvarSlett
  3. hei.
    å et riktig godt nyttår til deg og dine,
    herlig juletre du har.moro med pynt fra forskjellge land.
    ønsker deg en nydelig kveld,
    å du...
    tusen takk for hilsen hos meg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig bloggvennskap i året som er gått.

    Ønsker deg et riktig Godt Nyttår!

    Klem Tino :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for kosleg helsing på bloggen min! For ein utruleg flott familie du har - herleg bilde i headeren!!!

    Nyttårsklem frå Sunnmøre

    SvarSlett
  6. Godt Nytt år til deg også. Og takk for koselig kommentar i bloggen min. Så koselig blogg du har, og så fint det er hos dere. Det lille inntrykket jeg fikk av montasjen din øverst med juletreet. Hit kommer jeg flere ganger. :)

    SvarSlett
  7. Et riktig godt nytt år til deg og den flotte gjengen din også!!
    klem

    SvarSlett
  8. Hei hei;)
    Tusen takk for at du tittet innom meg, så fikk jeg oppdage deg også og jeg har kost meg lenge her inne;)
    For en herlig gjeng, så fine bilder av dere på toppen!! Vi er i gang å planlegge litt familiefotografering her også, så gøy å få noen tips!
    Håper det nye året bringer flotte opplevelser og ren skjær lykke til dere alle;)
    Klem herfra

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails