mandag 18. januar 2010

ABC







Så har det blitt mandag igjen! Tida går så utrolig fort, så det er nesten vanskelig å henge med:)

Da er det tid for bokstaven C. Ikke noen lett bokstav i det norske språket, men prøver meg på en
pc-veske...

Den er vel nesten godkjent:)
Jeg fikk en mini-pc av min kjære mann til jul, og jeg hadde sett at Tovepia hadde strikket en til hennes pc, så det måtte jeg bare prøve!

Den ble jo ganske fin, synes jeg, med litt stæsj.



Pc-musa måtte også få et trekk:)



Tenkte jeg kunne vise dere hva jeg har gjort med en tunika jeg begynte å bli litt lei. Den ble jo litt annerledes, uten så mye arbeid. Har tenkt til å pynte litt på noen andre klær jeg har, også.

Ellers så er det moro å kikke innom de andre bloggene, det er så utrolig mange flinke damer!

Ha en flott uke, klem fra Ellen:)

1 kommentar:

  1. De trekka var skikkelig FINE !!! dU ER JAMMEN FLINK!! :)

    jEG LURTE LITT PÅ... ER DET NOEN VIMPLER TIL SALGS HOS DEG NÅ.... ?

    STore bokstaver ja ..

    Også du , det var jammen fint på den tunikan!!?!? så lurt og flink igjen ..
    Send over litt kreativitet!!!

    Stor klem!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails