mandag 11. januar 2010

ABC



Så har det blitt mandag igjen! Jeg liker egentlig mandager ganske godt. Da har jeg nesten alltid fri, og jeg kan slappe av mens ungene er på skolen.

Så er det abc-innlegg igjen, og jeg har da lyst til å skrive om min bestevenninne: Gro Anita!
Vi har vært venninner i 30 år i år(huff, jeg syns jeg høres så gammel ut, når jeg sier det)!

Hun er 1 år yngre enn meg, men det har ikke vært noe problem. Det er noe spesielt med venninner som har kjent hverandre så lenge, man trenger ikke alltid å fullføre en setning, før den andre vet akkurat hva man mener. Jeg føler meg heldig som har ei slik venninne:)

Hun var selvfølgelig min forlover, og jeg har vært hennes forlover.




Her ser dere bilder av oss, da man var ung, måtte man jo selvfølgelig ha så like klær som mulig! Bildekvaliteten er ikke den beste, men dere ser jo litt av oss:)




Et annet ord på B, er jo bryllup, og 1.august i år, har vi vært gift i 12 år:)
Min mor sydde brudekjole og brudepikekjolene, det var de to eldste som var de brudepiker. De var 6,5 og 1,5 år, da vi giftet oss. Det var et flott bryllup, og mamma var til veldig stor hjelp:)




Her ser dere alle fire sammen, skulle jeg ha giftet meg en gang til (helst med samme mann), så er det noe jeg kunne tenkt meg å ha gjort annerledes, men kjolene ville jeg ikke gjort noe med.

Det var dagens abc-blogging, men siden bildene har kommet tilbake, blir det nok ikke så lenge til neste innlegg:)

Ha en fortreffelig dag, klem fra meg:)

1 kommentar:

  1. Det var jammen en fin gjeng !!!! :) Så innmari lurt med sånn abc-innlegg!! :) Det er så spennende og se hva det neste blir!! c ? Det kan ikke være så lett!! :)

    Koselig og se brude bildene dine og jeg skjønner godt at du føler deg heldig med ei sånn venninne :) Viktig det!!:)

    Stor klem!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails