tirsdag 26. januar 2010

Tallerkenhylle



Til jul fikk jeg denne tallerkenhylla, med en hylle under, av mamma og Asbjørn. Jeg har den på kjøkkenet, på en vegg som har vært uten noe, fordi jeg ikke har helt visst hva jeg skal ha på veggen.

Syns det ble veldig hyggelig på veggen nå. Kjøpte også to trådkurver til å henge på veggen som jeg har regninger i den ene, og interiørblader i den andre. Liker så godt å sitte på kjøkkenet og spise litt mat og lese i slike blader:)

Som dere ser, er jeg ganske glad i engler i ulike fasonger og med ulike uttrykk. Litt humør syns jeg er viktig i hverdagen, så alle englene er ikke supernydelige;)

Håper alle får en hyggelig dag!


4 kommentarer:

  1. Skikkelig koselig! Tallerkenhyller er dekorative; har ingen hjemme ,men en på hytta som jeg liker godt.
    Kos deg videre denne tirsdagen og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så koselig - for en flott presang. JEg leter etter tallerkenhylle nå når kjøkkenet skal pusses opp. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Den er sååå fin den hylla!!! Gjett om sjenken skal pusses!!! ;)

    hvilken nett side bruker du når du skal lage bildene dine sånn ?

    SvarSlett
  4. Flott tallerkenhylle, engle-fan her også. Får ikke nok av dem!
    Go helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails