tirsdag 5. januar 2010

ABC

Jeg har sett det er flere som har har hatt innlegg etter alfabetet, og det syns jeg er så morsomt, så det har jeg også lyst til å gjøre:)
Jeg ser for meg at jeg prøver å gjøre det hver mandag(selv om det ikke er det i dag:)
Innlegget i dag blir uten bilde, for det er fortsatt noe galt med bloggen. Men når det ordner seg, vil jeg også ha med det.

Første bokstaven er jo A, og det syns jeg faktisk ikke var så lett, men jeg kom til å tenke på Audi. Da jeg skulle begynne på skolen, måtte jeg kjøpe en bil, fordi den jeg hadde, var i ferd med å takke for seg. Jeg var heldig, og fikk kjøpt en A3 til en billig penge, og er fornøyd med den:)

Så tenker jeg på Aurora og August, to nydelige barn jeg er tante til:)

Det var det jeg kom på i dag, og tusen takk for hyggelige kommentarer!

Klem fra Ellen:)

2 kommentarer:

  1. Hva i all verden er galt så du ikke får lagt inn bilder da tro?????
    Klem.

    SvarSlett
  2. Har du sett om det er noe du kan gjeøre på Alternativt ...... Under der du skriver innlegget?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails