mandag 25. januar 2010

ABC



Så har turen kommet til D i mitt abc innlegg.
Da er det jo Dirty Dancing jeg må skrive om!

Jeg var 16 år da den kom på kino, og jeg var fortapt! Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett den, men det er veldig mange ganger!!

Jeg har musikkcd fra filmen, som jeg hører på stadig vekk, særlig i bilen:)

Min venninne og jeg kjøpte en instruksjonsvideo på de ulike dansene, og vi lærte oss dem. De sitter ikke like godt nå...

Dans er noe av det beste jeg vet, og det blir dessverre alt for lite av det i hverdagen, min mann er ikke noen Patrick Swayze, for å si det sånn...

Men når jeg først får svinget meg, er livet topp!

Legger ved en kobling til denne musikkvideoen: She`s like the wind, med Patrick Swayze

Håper dere får en flott mandag!

Klem fra Ellen:)

1 kommentar:

  1. Ja, jeg så noen glinsende øyer i jula da denne filmen gikk i reprise for n-te gang!!!!
    Koselig det.
    Klem fra modern.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails